Julbloggar.se

Jag är en julgalning! Minst sagt!!

Man kan väll säga att jag börjar tänka på vinter & jul innan sommaren. Men då hejdar jag mig själv o tvingar mig att njuta av sommaren.
Men nu.... Nu lääääängtar jag efter kyla! Är mer än trött på sommaren faktiskt!

Nä nu vill jag ha mörker & mys med massa ljus och goda drycker!

Men så i alla fall la jag till min blogg på julbloggar.se. Och hoppas på att den ska bli godkänd.
Därför tänkte jag skriva här så alla som läser & julbloggar.se vet att detta är
Min året runt blogg. Jag skriver om allt som är viktigt för mig.
Men framför allt så följer bloggen årsttiderna & nu börjar det ju gå mot höst & därför går bloggen i mer & mer höst tema, som sen övergår till vinter & jul tema.
Så det kommer mer & mer roligt framöver. :D

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback