Nya fynd!

Vi körde till familia igår för o köpa ny laddare till min iphone 4s. 


Laddarsladd hitta ja som ja skulle, men de Slutade med att Pontus tog en ny 5a så jag fick hans "gamla" 5a!!
ÄNTLIGEN har jag ny mobil... Min gamla va ju heeelt kass i skärmen. Fattades en hel bit av den. ^^ men nu e Millan lycklig för hon har fått en egen mobil!

Först fick hon pontus 4s, sen sålde han den o nu fick hon min 4s. 

Bortskämd liten tjej! ;P

Iaf tänkte ja inte handla nått, men såklart gick jag förbi Cassels o såg ett bord utanför butiken med fynd. 
Det var typ indisk afton där så de va massa extra priser m.m. 

På bordet låg BENVÄRMARE för 50 :- st. SKIT SNYGGA!! Precis såna har ja letat efter läänge.... 
Som man kan ha både vanligt & till högklackat! 

Köpte först ett par, men va tvungen o springa in igen o köpa dom andra med. När man väl får chansen så får man ta den minsann! :D




//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback