Ullared - i love it!!

Blev en tur till ullared i fredes med och jag fick fyndat mkt kläder faktiskt.

- snygga tunikor, massa leggings, nattlinnen, bh, trosor, strumpor & massa jätte billiga kläder till Millan!

- utöver de köpte jag tavlor med citat på, kuddöverdrag, örngott, kryddor, ljus, klämmor o massa annat!

Sen bjöd Pontus på Ostbricka på kvällen. Gott & mysigt och det är såna tillfällen man njuter av för dom är få & ovanliga! ^^

Kände i fredes att ja börja bli snuvig. Men i lördes blev de värre o jag blev jäätte förkylder med huvudvärk, ont i magen & heelt hängig.
Dock fick de bli en sväng till ikea för Pontus behövde rullgardiner inför att han ska börja jobba natt & sova på dagarna. O då hängde Calle & Emma med som hade åkt på samma förkylning som mig. Krya på oss.

Blev film & gotter på kvällen!

Idag fick jag även urinvägsinfektion! Inte alls skönt. :-/
Så det ända ja gjort idag var o köra med o hämta gips & brädor i Ängelholm, sen passa Issa åt min bror i några timmar.

Kan iaf fota lite av grejerna ja köpte imorron! :D
(tröjan Millan har på sig på bilden kostade 10 :-, & leggingsen 20 :-! Aas bra! :D)

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback