Barndop & cadillacgliid!

Idag klippte jag Pontus, va uppe snabbt o hälsa på Denver samt mata lilla Batman som tillfälligt bor hos Ulrika.

Sen körde vi till Barndop o va där halva dan.

Självklart körde vi Cadillacen så vi kunde njuta extra mkt av det underbara vädret! :)

Ungarna har lekt såå bra! O jag har fått mysa med lilla Alex... Duktiga barn vi har! :) <3

Ikväll ska killarna dricka lite öl här! Själv e jag supertrött men får hålla mig vaken.. Har iaf Rebecca att prata med. :)




Fotade lite snabbt utanför kyrkan i Torekov! :)














Dom har verkligen allt barn kan önska sig. Nergrävd jätte studsmatta, en jätte stor lekstuga, en stor sandlåda med rutchkana m.m, massa cyklar, bonnycar, traktorer m.m, en kiosk, flera sandlådor till & en baaaaouta stor gräsmatta. Millan ville inte åka hem när vi skulle därifrån för de va såå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback