Jänkerunda

Ikväll va vi iväg på jänketräff med massa polare.
I vår bil åkte bara vi & Cim men vi körde tillsammans med fler fullproppade bilar.

De e faktiskt hur skönt som helst att åka själva o kunna ha med hela familjen.

Millan va suuperduktig! Dock vägra hon sova o blev vääldigt övertrött när vi kom till andra stoppet, så pass att ja fick sitta o somna henne i bilen. Typiskt nog hamna vi bredvid den värsta bilen där e med högtalare ut från sidorna som skrååålar ut musik, samtidigt som dom stod o gasa med bilen (som för den delen lät skit den med). 
Tyvärr såna människor som förstör hela raggarkulturens rykte.... Dom som stör allmänheten, beter sig som slusk & förstör. 

Men duktiga Millan somna ändån, o när hon väl sover så vaknar hon inte igen.
Utan hon sov duktigt hela kvällen.
Taizon va ochså med o han va lika duktig... Lugn & snäll som aldrig förr. 

Jag älskar min familj! & jag ääälskar vår CADILLAC! Vår fina stolthet! <3

Nu ska ja sova för imorron ska jag & julia rida ut, sen blir de kalas för lilleSebbe. :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback