Mysiga kvällrundor!

Jag har fått in en ny rutin nu!

Efter att Millan lagt sig går jag en lång runda med Taizon för nu ska jag minsaann ner i kilon igen!

Idag gick jag en annan runda än sista dagarna för o variera lite.

Tänkte ja skulle vända efter en bit o gå samma väg tillbaka men då sprang en lös hund ut o började följa efter oss, så jag fick kuta ifrån den med Tajj i näven & Skilla efter!

Så Ja fick snällt gå hela rundan o Skilla hängde minsann på hela vägen!
Flåsade gjorde hon o jag fick vänta ett antal ggr, men de gick bra. :)

Så halv 9, satt jag ner i soffan för o dricka mitt efterlängtade kaffe. ^^












Där brukar alltid skilla stanna o vänta, tills jag gått ner en bit till o vänt om hemmåt. Kanske för att hunden brukar va ute på gården man går förbi. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback