Supersmoothie till frulle!

Jag köpte en smoothie on the go till Pontus när han fyllde år! Smart tanke om att han kunde blanda en o ta med sig i bilen för o dricka innan gymmet på morgonen! 

Men eftersom han inte själv tänkt inviga den ännu så gjorde jag de idag!! 



Suuuper gott!!

Recept till 2 glas - 

(Jag använde frusna bär, men behövs tinas lite på defrost i micron innan man mixar dom, alternativt att man tar upp dom kvällen innan o lägger i kylen). 

- 5-6 jordgubbar.
- lite blåbär.
- ca 10-12 hallon.
- en halv banan.
- en halv burk med lindahls vaniljkvarg!

Mixa & njut! De e ju såååå gott!! 

(Till de åt jag 2 rågi knäckemackor & ett kokt ägg! Perfekt frukost. ^^ )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback