Hästarna hemma!

Hästarna hemma sen i fredes!! :)










Igår hade jag födelsedagskalas här hemma med fastar, pappa, mamma & Fegge med allas barn ochså.

Och jag fick ett super fint jacson vintertäcke av fastrarna, tränshängare, höpåse, hökasse, hjälmhängare & sadelhängare av pappa & diskhanddukar av mamma & Fegge som redan firat mig en gång. :)


Idag shoppade jag & sandra plus barnen de sista till stallet.
Vinkeljärn, gångjärn, haspar, krokar, murbalja, galler till kaninhuset, rosa metallic sprayfärg m.m.

Sen va Sandra på Bauhaus o fixade rosa färg & andra roliga grejer i rosa! :D
Jag fick en rosa krubba i sen födelsedagspresent av henne. ;D så tufft!!

Pontus har allt hemma till o bygga boxarna, så nu fattas bara osb skivor & reglar sen ska de upp!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback