Kass uppdatering..

Jag har haft noll motivation till att blogga på sistonne... 

Säkert Till stor del för att det är så mkt annat som tar tid att jag tex glömmer fotta & inte hinner uppdatera.

Men tänkte faktiskt slå ett slag i saken o komma igång igen.... Nu har jag dessutom mkt på lager jag kan använda när det inte händer nått intressant i mitt liv.. Haha. 

Kan börja med att ladda upp lite juliga bilder... Såklart! För jag älskar ju julen...
Tyvärr har jag inte fått igång min julkänsla, vilket säkert beror på stress inför idre den 27, att lämna djuren, inte kunna njuta av sista juletiden m.m.

Men väl där kmr det va jätte kul! :)

Julkorgen jag & Sandra gjorde till grannarna med paddocken. 

Lussebullebak!





Julpynt!












Klätt julgranen!


Mysig luciamorgon!


Glögg & Lussebullar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback