Pysslat mellan hostningar!

Idag har jag pyntat & pysslat lite här hemma mellan all hosta.
Förkylningen är bra igen, men den där jäkla hostan tar ett tag för o ge sig.
Nu ikväll va de hemskt o rösten e nästan borta, så mitt i paniken så körde jag hem till mamma o fick hennes inhalator. Den tog inte väck hostan helt men den vidgade luftrören nått otroligt o nu kan ja andas fritt utan o hosta av varje andetag! Såååå skööönt!!

Iaf så fick jag idag komma hem till Fegges farmors gamla lägenhet o ta lite grejer. Tyvärr gick hon bort för några veckor sen så nu skulle lägenheten tömmas, o efter att närmsta släkten redan vatt där o tagit vad dom ville ha så fick jag ochså kolla. 
Hittade massa fint.. Jätte många krukor, uppläggningsfat, rostfria skålar, portionsskålar, ljuslyktor, en stor ljushållare för 5 blockljus, blommor, julsaker m.m.

O för att dölja för pontus hur mkt jag egentligen asa hem så fick jag ju bära in o gömma undan de. Så jag inredde lite... Bytade ut mina saker mot dom nya, diskade undan & ställde resten i källaren. Hahaha! 

Fint e här nu minsann! :)





Jätte fin kruka.... :)

Äldre ljuslykta som fick pryda bredvid fiskarna. 


Passade på att äntligen spray mina gråa ljusstakar guldiga! Super snyggt!!

Alla krukorna kmr från Fegges farmor. Fint när alla e likadana. :)


Fyllde på granen med pynt där ifrån med. :)

Den lilla fönsterstjärnan med som fick fylla ut de ända tomma fönstret. ^^ haha!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback