Älskar spontan shopping!

Denver fick flera olika täcken med sig, men tyvärr va där inget som passa honom. Så Jag hade kollat ut ett täcke från Hööks ja ville ha!
KNALLROSA! Hur snyggt hade inte de vatt?

Men när jag satt o räkna på de hade täcket kostat 799 :- + 100 :- bensin.
O för o köra till Ullared kostar de ungefär 250 :- i bensin, men där e mkt mer billiga alternativ! 

Så jag fick rycket imorse, klädde på millan & körde kl 10. ^^ haha!

O jääklar vad jag fyndade!! 

- fodrat svart utetäcke. 329 :-
- fleecetäcke. 129 :-
- massageborste & manborste. Ca 30 :-
- skitsnygg svart väst! 99 :-
- träns. 229 :-
- 4 ridstrumpor. 80 :-
- rosa ridbyxor. 179 :-
- röd luddig grimma. 39 :-
- rosa dressyrpiska. 10 :-

Ca 1100 :- blev de för alla hästrelaterade saker. Ist för 900 :-.
O då fick jag en maaassa mer fina grejer ist för o köpa bara ett täcke... 

Men förutom grejer till hästen fynda jag superfina långarmade tröjor, tjocktröjor, jeans & kjol till millan. 
19.90 :- st för varje klädesplagg förutom byxorna, som kostade 49.90 :- ^^. 
De kan ju inte bli bättre? :D

Jag älskar ullared! Hade jag haft råd hade jag vatt där o shoppat vaaarje jäkla månad asså! Haha. 

När vi kom hem så fick Millan va med sin pappa medans ja gick upp till stallet. Drog med mig mina nyinköpta grejer i millans pulka! Gick skit bra!
Dock inte lika smidigt när jag skulle dra med mig alla hans skitiga gamla täcken hem... ^^ haha. 

Men vi myste iaf lite & provade dom nya grejerna m.m. O snygg blev han.
De e verkligen en väldigt speciellt liten mysig kille! Så glad jag e att han e min. <3







Klippte manen igår, o som ja tänkte blev den väldigt tjock o stod rätt ut! Haha.
Så ska rycka den med så den tunnas ut lite. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback