Host host!!

Jag e såå sjuuuk!!! O de e såå synn om mig!! ^^

Fasen osså att man ska behöva ligga dålig en vecka efter man fått hem hästen. O just precis nu när snön försvunnit....

O min hosta ska vi inte ens tala om! Haha..
MEDECINEN E SLUUT!! 

Så ikväll har jag börjat på en 
- Bikarbonatkur!

2 kryddmått bikarbonat i 2 dl vatten 4 ggr om dagen, i 3 dagar. 
Sen tar man det bara 1 gång om dagen upp till 14 dagar.

Tydligen kan detta bota hosta, då virus & bakterier trivs i surt ph. O bikarbonatet neutraliserar pht i kroppen o kan få viruset att inte trivas!

Så jaaa varför inte?? Haha.

Jag har även tagit noskapin, sista lilla slunten cocilana, druckit varmt citron & hunungsvatten tillsammans med starka eukalyptus halstabletter!

Nock fan hoppas jag att jag kan somna nu!! Haha. :D 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback