Oj vilken helg.

En helt med massa att göra!

- myskväll med älskling.
- kollat stall & fixat boxplats.
- lekt med vovvarna.
- tatuerat Emma.
- kollat mello o haft tjejkväll.
- lekt o myst med min hyperaktiva lilla onge! Hon e så himla underbar! Så jätte rolig att umgås med nu! Skojar, skrattar & kramas en massa.... Hon e helt enkelt bäst!
- vatt med Millan på maskerad kalas för Hemi! Millan va en Kossa... ;D
- hämtat hästtransport jag fick låna!
- FLYTTAT DENVER!! (Tack sandra för hjälpen). 
- o nu är middagen nere, Millan sover o jag dricker kaffe! Orkar knappt va vaken så trött jag e... Haha.

Denver verkade kunna trivas skit bra i nya stallet! Verkade inte alls stressad eller arg, utan va helt cool lugn fasten det stod nya hästar mitt emot. 
Han mumsade gott på sitt halm o verkade trivas skit bra!!

Imorron ska jag va där kl 8, för då ska han släppas ut tillsammans med sin nya kompis. Ett sto, halvblod på typ 170-175 cm. Och grov.. Haha! Men snäll.. :)

Nu e han så nära han bara kan va utan att bygga eget stall. O nu ska vi tillbringa mkt tid tillsammans minsann. <3

(Här va de inte vitt väll?) haha!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback