Snart tillbax igen...

Denna bloggen har helt ramlat ur sin kategori med tiden, eftersom att renoveringen inte fortsatte föralltid.

Och min pyssliga sida tappade jag lite längs vägen.
Men det kan nog lätt bli så när det blir för mkt... Så man tappar suget för allt.

Men jag ska tillbax igen... O bli lika pysslig som innan.
O bloggen ska återta sin rätta form...

För tänk er....!? Jag har bara tänt ljusen här hemma en eller två ggr på hela 2014!! 
Vad hände där lixom? Haha...
Ljusen e ju tända varje kväll här hemma annars....

Men nu går de ju mot sommar o allt blir snart som vanligt igen med jobbet, så ja kan slappna av. :-)

Och Jag önskar att man bara kunde va.. O njuta! Varje dag.... 
Att man kunde njuta för stunden.. Ist för o tänka så mkt och oroas över framtiden! Då hade man haft mkt mer ro i själen än vad jag har... :)

Idag har jag städat här hemma.. Tvättat.... Och börjat sortera räkningar
Ända från vi flytta in i huset! Maaaassa papper!! Haha.

Millan har lekt jätte fint hela dagen. O hon älskar sitt kök...
Sen kom moster Melanie..

Och Cim va här en sväng & hjälpte pontus besktiga nya Bmwn.  - MÅNGA TVÅOR!

Men Cadillacen gick igenom BLANKT!
så nu kan sommaren minsann få komma så vi kan ut o glida. :-)


Efter de va de dax för stallet! Mer ingo i andra bloggen... 
Http://intebaraentravare.blogg.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback