tatueringar....

För er som e sugna på ny tatuering så hör av er! 
Nu när jag har så mkt annat på huvet så passar de bättre att ni som ska tatuera er antingen skriver till mig vad ni är sugna på, eller att ni har färdiga motiv som jag gör stencil på direkt.
 
blir inte av att jag får tid o ork att skissa egna motiv så kom med förslag så får ni ett fast pris av mig. 
 
MEN HÖR AV ER! lagom är tatueringar runt 600-1000 kr. Tar lagom långt tid o göra o är lättast för mig men kan även göra mindre. :D
 
Nagelverkstan kmr snart sättas upp med då jag nästa vecka ska måla väggarna i de rummet
 
 
tänkte även lägga upp lite bilder på några av mina första tatueringar... :D
 
 
Detta är den absolut första riktiga tatueringen jag gjorde. den e på älskling med bara SKUGGFÄRG! haha...
 
 
denna chilin sitter på min mammas förra pojkväns bröst o var ochså någon av dom första. :D
 
 
Denna lilla skallen är den första jag gjorde på min brors arm. ^^ 
 
 
Denna sitter på en tjejkompis. :D
 
 
ochså på en tjejkompis. :)
 
 
PGS = Pontus jobb. dom trodde inte han våga så vi tatuera de på hans fot. :D
 
 
på min arm.:D
 
 
Sitter på min brors flickvän. Tyvärr hade jag ju bara skitmaskiner i början o dom brukade bli överhettade o lägga av efter halva tatueringen. o precis de hände där... ^^ dessutom har vi aldrig blivit färdiga att fixa till den så den ser fortfarande ut sådär.. haha. Men den ska minsann fixas till nästa gång hon tatuerar sig. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback