Vilken fin dag de va idag!

MILLAN HAR FÅTT EN KUSSE TILL IDAG!

Fick reda på att Niklas & Rebecca hade åkt in till fl imorse. 
 
Så efter frukost & kaffe åkte jag till Östra o hämtade Bajje så han skulle ha nån stans o va undertiden.

Gick jätte bra o han & Kokos fick leka ett tag. 
MEN.... ^^ de första han gjorde när han kom in i huset va o markera revir. Så tyvärr kunde jag inte ta in honom. Men han fick åka med till Ängelholm när Millan skulle på efterkontroll med sin mage, angående glutenproverna.

O sen fick han sitta bunden ute tills vi skulle köra till Mamma o äta middag. 
O då släppte vi av honom hemma. :)

O efter middagen fick vi veta att Niklas & Rebecca kom inom o visade bebben!

STORT GRATTIS TILL ER! <3 han e verkligen jätte söt o fin! Nu har ni 2 underbara söta goa söner! 
Bra jobbat av Rebecca som födde kl 11.55, o åkte sen hem kl 18.00 o kunde då både gå utan problem, sitta rakt upp & amma bra. 
Verkligen tvärt om vad jag upplevde efter min förlossning! Haha...

Nu e vi hemma & jag har gått en runda med mina goa vovvar efter att Millan somnat!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback