2013 blir 2014 & tiden går!

Idag är det första dagen på de nya året & jag har stora förhoppningar om att detta året ska bli mycket bättre än förra!

2013 va de jobbigaste året i hela mitt liv.

Förutom allt roligt & mysigt man fått uppleva varje dag med min fina lilla Emilia, vänner, fått Cadillacen och kokos o även fester & upplevelser så har detta året mest vatt skit i den vanliga vardagen.

Så nu går ja in i 2014 med huvudet högt & tänker satsa på mig själv! 


Nyårslöftena blir som alltid - träning & hälsa! 
Fortsätta träna o då träna på riktigt för o få fitness kropp. 
Äta nyttigt så mkt de går....

Men främst av allt vill ja bli lycklig & få mycket mer ork & energi 


O utöver de ska jag sluta röka! MEN.....
Inte från o med idag utan när jag e redo under årets gång.
Först o främst ska allt annat klaras ut!

Igår hade vi en jätte bra nyår med familjen!





Som förrätt bjöd Mamma&Fegge på toast med räkröra!

Sen stod jag som alltid för potatisgratängen, så bjöd Mamma&Fegge

GRILLAD FLÄSKYTTERFILE & GRILLAD KYCKLINGFILE med grillad sparris!






Såååååååååå gott de va! Sallad & sås till & jätte goda hemmagjorda vitlöksbröd. :-)

Efterrätter va glass men de orka jag inte äta nån. Haha. ^^

Millan gick o la sig vid halv 10 för då va hon jätte trött o gnällig. 
Hon e så van vid sina tider på kvällarna så de går knappt o hålla henne vaken, men hon vakna till o va med & käka gotter en halvtimme innan vi körde hem. :) nästa år ska de nog o ha med henne o kolla raketerna med! 

Lille Sebbe va vaken hela kvällen, hur go som hellst! :D











Tack till min fina familj! Älskar er!

Mamma - Fegge - Melanie - Joakim - Niklas - Rebecca - Sebbe - Älskling - Millan - Cim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback