Dagens workout!

När man har barn är de faktiskt välbehövliga pauser o kunna träna helt själv på gymmet.

O ska jag & Pontus träna bara tsms så får vi ha med oss Millan samtidigt, vilket hon inte tkr e så kul varje gång.
(Nu har hon dock sin platta o kollar film undertiden så de blir lite roligare än l bara äta kex). ^^ haha. 

Men i alla fall så har jag kommit på hur mkt bättre de e om ja tränar när Millan ska sova Middag på dagen.
Hon ÄLSKAR nämligen o åka bil. O ofta säger hon själv att hon vill sova i bilen ist för vagnen. Så för min del funkar de skit bra o somna henne i bilen o sen träna undertiden. (Gör inte de varje dag elle varje gång så alla vet). 

Jag får lite egentid ibland, får träna på förmiddagen ist för eftermiddagen & Millan sover gott i bilen. Pontus får dessutom träna själv vilket han med vill.


Idag hann ja både träna (håller noga koll på henne undertiden
& låser ALLTID BILEN) o sen köra hem, fixa disken, fylla pannan & plocka iordning, innan ja fick väcka henne så hon inte sover för länge.
För då somnar hon ikke ikväll.. ^^ 

Idag träna jag iaf Bröst/Triceps. 
Och Som vanligt. ..
4 övningar per muskelgrupp & 3 set/8 reps med så tungt man kan.

O de ja menar med o ta så tungt man kan, ska inte va att de e så tungt att man knappt klarar en gång. Utan första setet ska gå någorlunda lätt igenom alla repsen. Andra setet lite tyngre, & de sista ska va så jobbigt att man preeciiiis klarar 8 reps.

O såklart samma vikt i alla 3 seten. :D 

 
Helt ensam på gymmet! De e de bästa! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback