Fina killen.

Va idag i helsingborg för en tur till Biltema & såklart en tur till Hööks. O även inom City Gross & Maxi. 

Köpte motorolja till Saaben & fick ochså äntligen köpt mer mur & putsgrund till källaren. Snart ska nagelrummet målas..... :D

Efter de fick jag ju invigningsshoppa på Hööks o då blev de sketsnygga Rosa benskydd & en supersnygg rosa grimma där de stod precious på! <3
Så fin blev han! 
Nästa steg blir nytt täcke... Såklart ochså rosa. ^^
O när jag har allt i rosa så börjar de om.... Med Turkosa grejer! ^^ haha.

Sen körde jag o släppte av Millan hos mamma så ja kunde köra till lilla Denver.
Ryktade & myste med honom, fjäskade med morötter & gick på en promenad. O de tyckte han va super kul minsann.

Har kanske även hittat nytt stall....
 SKIT BRA! O där kmr han få nya kompisar.. Shettis, nordsvensk, ardenner, halvblod m.m.
Dock ska han bara gå med det ena kallblodsstoet till o börja med.

Ska dit o kolla in stall m.m nu i dagarna.


Fasen va allt känns bra nu!! Känner mig hur lycklig som hellst...

Jag har ju faktiskt världens bästa liv tycker jag! Man e dum om man klagar när man har de så bra! 
O det är mkt tack vare min fina älskade sambo som alltid ställer upp för mig i allt jag vill göra. <3
PONTUS DU ÄR BÄST!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback