Promenad i snön!

Idag kom den efterlängtade snön!!

O ligger den kvar imorron ska jag & Millan ut o leka minsann!!

Undertiden som Pontus lagade Middag innan (mackisar & köttfärssås) så gav jag hundarna sin aktiveringsboll som ja brukar ge dom!
Bara att idag så tyckte dom inte alls om varandra. Utan 3 ggr fick jag dela på dom när dom rök ihopa ordentligt!

Taizon tappa halsbanden så ja fick tag i hans nackskinn o Kokos halsband o lyfte dom rakt upp.
Nästa gång fick jag tag i Kokos o lyfte bort henne.
O sista gången satt jag o höll Kokos vid mig medans Taizon fick ha bollen lite, eftersom hon annars gärna tar över bollen helt.

Men Taizon ville såklart putta bort bollen till Kokos o började vakta den direkt. O då flög Kokos på Tajj för tredje gången.

Som tur e räcker de o ryta & putta till Tajj så slutar han, men de gör ikke Kokos. Därför va de tur där att ja redan höll i henne.

Så nu får bollen vila nån dag innan dom får prova igen.
Ville ju låta dom ha den efter att dom rykt ihopa så man inte ger upp dirr. Men de e nog bättre o avvakta.. Haha! 

Gick iaf en runda med dom sen efter middagen o blev fuuull med snö! 
Så mysigt! O Kokos verkligen ääälskar snön. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback