Donna von abdullah clover!

Det är namnet på min blivande häst som då kallas Donna!

En 7 årig irlänsk sport häst, 165 i manke (enligt säljaren) men 167 på internet. :)

Fiin stamtavla & grå i färgen!

Jag e lyycklig!! 

Det roligaste av allt är att hon importeras direkt från Irland till mig! En chansning men sååå jäkla spännande!
Idag gick hon igenom vetbes, U.A! 
Och förhoppningsvis går transporten till sverige nästa vecka senast. :)

Fasen va mkt kul vi ska ha tillsammans. :D

Och på måndag ska jag till falsterbo med tjejer jag inte träffat på flera år!
Dessutom har dom vatt supersnälla o tipsat mig & hjälpt mig med köpet av Donna!

Så kul de ska bli. :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback