Familjedag!

Idag har jag först haft en mysig dag på stranden med världens bästa Millan, världens bästa mamma/mormor & världens bästa syskor-morbror/moster!

Sen körde vi inom netto innan ja åkte hem för att duscha en sandig Millan, hämta vovvarna & mysa med Donna!

Sen körde vi vidare till mamma för att äta middag & förga hår på henne & Melanie!

Kvällen avsluta Millan i sin säng sovandes & jag i soffan med gotter, djuren & filmen White house down. (Spännande som tusan). 









Donna hon stör sig mkt på flugorna här, så nu åkte flughuvan på. ;P




Kommentarer
Coachtanten säger:

Hej J,

Kul att läsa om din nya häst. Jag har mailat dig på din candyadress, hoppas du har kvar den adressen så att du får mailet!
/Y

Svar: Heejsan! Jag använder tyvärr inte den mailen. Utan [email protected]. Du kanske kan mejla till den ist? Annars får ja försöka komma ihåg inloggningen på min gamla. :) kram
Jannike

2014-07-20 | 12:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback