Stallbygget!

Ja igår va stallbygget igång igen!

I helgen fyllade jag släpet, så jag tog de med mig (och millan), hämtade Sandra & Hemi & körde direkt till Tippen.

Sen hem igen & fortsätta.. Jag drog fram alla grenar & träd till släpet & fylla de. Medans sandra sopade & tvättade av stallet, bröd loss brädor där blivande porten ska sitta. (Vilket blir på baksidan av stallet, för att vi ska slippa gå med hästarna inne på vår tomt.

Hålet där är nu, är från fönstret som satt där, o de ska sättas igen o ist bli ett litet vädringsfönster i övre delen, med galler på insidan eftersom Felix box ska va där. :)





Nu e där iaf inte mkt skräp kvar. Vi får ihop ett släp till ungefär med buskar & träd. Sen e de bara uppbyggnaden av stallet kvar. 

och idag KOMMER GRUSEN till plattan!

Vi e bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback