Mitt egna stall!!!

I söndes var våra goa kompisar Sandra & Magnus här med Millans bästis Hemi!

Vi började elda allt vad vi kunde o mitt i allt berätta jag om mina önskeplaner på att bygga stall av uthuset!

O där o då bestämde vi oss tillsammans för o göra ett litet mysigt stall med 2 boxar, till Denver & Sandras häst Felix. ( som redan nu går tillsammans med Denver på bete). 

Vi eldade & röjde bland all gammal hönsskit & planerade in att idag (onsdag) skulle vi fortsätta för allt vad vi hade.

O då kom även Hanna & Matte hit o högg in. O jääklar vad vi hann få gjort mkt...

Jag har varje dag sen i söndes eldat & rensat ut allt mög vi hade samlat på oss där ute. Så idag stod de "tomt" från våra grejer för att börja riva på riktigt.

O ja minsann,.. Vi hann tömma HELA UTHUSET!! 

Så nu har jag maaassor att elda & vi har maassa roliga planer!!

Känner mig nu så glad & lycklig! 
Och vilken rolig vinter jag & Sandra kmr få med hästarna!!

Världen roligaste projekt!! :D:D:D

- här har ni högen från när vi började rensa ut. 

Och uthuset innan när vi hade börjat riva.


Här är högen från idag när jag eldade. Och då hann jag elda upp halva innan vi röjde ut mer.


Dagens framsteg!! :)












Där ryker väll inget? Haha!!






Resultatet av dagens slitgöra!! :)


















På lördag fortsätter vi, o då blir de tippen med allt bråte!! :D

Tack fina vänner för all hjälp! Så jäkla snällt... O så jäkla kul o göra de tillsammans. :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback