En dryg dag..

nu när Pontus börjat jobba dagtid igen så går klockan sååå sakta!
Ist för att jag väckte honom vid 2 eller 3 tiden. Så är han ju nu hemma halv 5...

Alltså kan jag inte göra middag fören vid halv 4, ist för som när han jobbar natt o jag har maten klar tills han vaknat.
O sen kan ja gå lugnt till hästen o va hemma långt innan Millan lägger sig..
Nu e jag hemma kanske precis tills hon lägger sig ist...

Men idag gjorde jag iaf hemmagjorda hamburgare med rödlök & citrongrillkrydda
Jätte goda!! 


O för att fördriva tiden lite va jag & Millan ute lite o lekte, busa med hundarna & matade kaninerna..
Vissa dagar finns de inte mkt mer o göra än o bara dryga.. Haha!
Då brukar jag tvätta lite... Så känns de som man gjort nån nytta iaf!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback