Fredag o götteväder

Igår va jag & Millan först på kaffe hos mamma & Fegge, sen körde vi o handla present till Pontus som fyller 25 på Söndag!!

Efter att Pontus kommit hem & jag & Millan va klara hos hästen, va vi såå sugna på o rulla en sväng med Cadillacen, så vi körde o grillade hos kenny & Margit! 
Millan va super duktig hela kvällen, o vi hade sketkul! Taizon va ochså o va lika duktig som alltid...
Blev en sväng ner om Båstad ochså, o då somnade Millan i bilen, sen sov hon gott tills idag. ^^ haha...
Av från bilen, av med kläderna & in i sängen, men vakna gjorde hon inte! 

Fixade frillan tidigare på dan! 
Skeda snyggt..!! O enkelt! :) 

Ikväll ska jag & Emma på Rockabillykväll i Halmstad! Kmr blir skitkul... O frillan blir såhär ikväll igen! ;)




Min goa tjej plockade blommor till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback