Underbar lördag..

Jag är ju sjuk, men fick ändå vakna strax innan halv 7 igår.
(6 idag ^^). 
Käkade frukost & drack kaffe och väntade på att panodilen skulle verka..
O det gjorde den så att jag blev piggare..

Vid halv 10-10 va vi ute o började fixa med gådsplanen.
Pontus tog täten & jag hängde på så mkt jag orka..
O mkt fick vi gjort minsann. :)

Hackat ogräs, räfsat ihop löv,pinnar,skit m.m. Slängt mög, flyttat dom stora vedbitarna, flyttat den lilla ön med stolar & bord på, flyttat hundbajshögen, räfsat singlen, m.m.m.m. 

Vid halv 12 va vi klara så Pontus meckade lite med nya Bmwn medans jag & Millan åt lite lunch.

Vädret va ju helt underbart så då e man ju tvungen att premiärköra Cadillacen!!
Tog en mysig tur till Östra hem till bror med familj, där både mamma, Fegge & Pappa va o skulle bygga staket.

Körde hem vid halv 5, jag gick till hästen, sen laga vi mat, duscha, la Millan sen kom Calle & Emma för att först glo Mello och käka grytpoppisar, och sen spela wii! 

VILKEN DAG! Fullt upp.. Fasten jag e sjuk dessutom! Som tur var va jag bättre igår emot i fredes! :)











----------------------------------------------















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback