Vart tar tiden vägen...?

Tänk va stor min prinsessa blivit!!

Tittade på henne igår o kunde ikke fatta var tiden tar vägen?

Hon sa - kan du fota mig, mamma? Sen posa hon på sin mimmispark. Typ... När blev hon så stor?

Goa lilla onge!! Hon e så otroligt smart & duktig... Lättlärd & snäll.

Hon brukar varje morgon säga - godmorgon mamma! Sovit gott?
Sen kramar hon mig & säger - mmm.. Min lilla mamma! 
hon klappar mig på kinden o kramar mig hela tiden... 

Varje kväll när vi säger godnatt, älskar dig. Så svarar hon - jag älskar dig ochså!  

När jag kmr hem från jobb/stallet så ropar hon - nuu kom mammaaaa! Sen springer hon o kramar mig jätte hårt.

Hon e verkligen otroligt kärleksfull. Och vi är lyckligt lottade som fått en så fin dotter!! ♥️





Kommentarer
ann säger:

visst är det härligt, Mindie är precis lika dan, det väger upp tredubbelt för allt trots. <3 Vi ÄR lyckligt lottade för att få äran till så fina barn så är det bara! <3

Svar: De e vi verkligen! Dessutom är denna ålder helt underbar... Snackar massor & dom är ju så himla mysiga! Dom kan trotsa en hel dag men när man sen sitter o myser på kvällen så glömmer man allt! <3
Jannike

2014-03-17 | 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback