Trevlig valborg med Cadillacen!

Vi hade sket kul! O killarna fulla som vanligt.. Gled i Cadillacen, lyssnade musik på full volym & sjöng allt va vi kunde. 
Va på 2 olika fester o kände oss som tonåringar igen. Händer ju inte så ofta att man e barnledig precis... 

Tur jag alltid e nykter o styr upp.. Haha!

Som Pontus sa förra helgen när jag ville han skulle hålla sig vaken på vägen hem..
- Man har 2 val! 
Antingen dricker man, o sover.
Eller så kör man, o e vaken!!

Shiiit! De va de smartaste på länge.. ;P hahaha!

Båda killarna söv hela vägen hem, medans ja svängde inom o hämtade en sovandes Millan med. 

Jag kom på de... Jag är alltid nykter, o alltid chaffis (för jag älskar att köra & blir aaalldeles för bakis ^^). 
Varför ska den som dricker alltid va "tröttast".
Det är ju chaffisen som ska få va trött dagen efter!
För man lägger sig alltid sist, efter att man skjutsat hem alla fyllon, hämtat barn, sen nattat sitt eget fyllo, barn m.m.
Sen ska man gå upp med barnen dagen efter för man är den som är "pigg"... 

Hahahaha... Det hänger ju inte samman så bra. ;P

Men jag vill va den som är nykter, för jag älskar att vakna o må bra, fasten man "festat" dagen innan... 
O jag sparar ett antal kalorier när jag skippar alla goa öl! ;P

Men nä skit kul igår.. Tack alla vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback