Lite juligt här hemma..

Jag älskar ju julen. O självklart måste man ju smygstarta lite innan...

Igår gjorde älskling lite glögg till oss! 

O de va så gott!!

Idag kokade jag tomtegröt till kvällsmat... ;D







Idag red jag i paddocken igen.
O Donna ville inte alls sammarbeta..

Antingen har hon ont någonstans, kanske pga att sadeln trycker, eller för hon tappat lite ryggmuskler, eller så bara trotsr hon för det är jobbigt!
För hon vill absolut inte trava...

Så imorron ska jag börja lära henne tömkör, så hoppas jag på att hon lär sig de fort o att de gör nytta. :)




Dom har skövlar hela den stackars skogen vid paddocken... Tråkigt eftersom man kunde följa en mysig stig där, men det blev jätte mkt öppnare och ljusare.
Så både för & nackdelar. :)

Så här såg de ut innan, o nu ser de ut som bakom bilderna här ovanför.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback