Pau darco!

Idag va jag & Millan o lasta av all hästskit som grannen hämtat hos oss.
Det såg inte mkt ut när man såg de i släpvagnen, men de va minsann mer än man trodde.
Den lilla högen jag fottat va bara de lilla som va taget på släpet. Haha.
Men de e bra träning! ;D

Jag har minsann fått massa extra energi sen jag slutade röka. 
Jag e helt pillrig & pigg i kroppen redan efter 1,5 vecka...
Och det för mig så nöjd!!
Dessutom har vi ju börjat på en Pau Darco kur både jag, älskling & Donna!
Millan smakar ochså lite men måste inte dricka de så som vi gör,

Det va faktiskt rätt så gott, och med tanke på hur nyttigt det påstås vara så e de himla roligt att dricka!

Pau darco kmr från lapachoträdet, och användes av indianer för över 1000 år sen.
Det drar ut gifter som socker & stärkelse ur kroppen vilket kan dämpa sötsug & ge mer energi.

Därför får Donna denna kuren, i förhoppningar om att henne hovar ska bli tåligare. :)

Idag gjorde jag förresten götte middag tills Älskling vakna!
Hamburgertallrik! Och dessutom är det sååå gott att ha i lite annorlunda grejer.
Jag älskar speciellt mangold!! ;D


Hittade dessutom lite trattisar på mitt hemliga ställe!
Imorron ska jag slänga ut renset så hoppas vi att jag hinner plocka en omgång till!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback