Fixa & dona!

Man ser inte så bra hur mkt jag gjort igentligen, men nu är de mesta uppe på väggarna.
Ska upp lte fler krokar, täckestång på ena boxen, ett väggskåp & lite annat.

Fick sätta sadelhängarna rätt så lågt för annars hade min hängare kommit vääldigt högt upp.
Jag hade nått, men de hade blivit otympligt o behöva ta ner & upp sadel så högt ifrån. Haha. ^^

Ska fundera ut var vi kan hänga upp stallredskap & höpåsar imorron. ^^

O eftersom de regnar en massa så har jag inte fått tid till o måla utsidan på stallet än, men förhoppningvis e de fint väder imorron så jag kan börja då. :)

Nu tar vi tag i nästa projekt. Halm!! :D

(Lite kassa bilder för ja inte fick fotar fören de börjat mörkna. )











(Hängarna bredvid täcket hänger bara där tillfälligt! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback