Helgen rullar på!

Igår hade vi en mysig familjedag på drakens lekland, sen mata vi ankorna & köpte kinamat med oss hem! 
Välbehövlig paus & kvalitetstid med älskling & min underbara Mian!! <3








Efter de kom Joakim till oss o sov här tills idag. 
Så vi glodde SOA med massa tända ljus & käka gotter! :)



Idag har vi äntligen fått målat väggen upp med trappan. Så den e nu vit! 
Kmr bilder när jag ställt iordning där o gjort fint, för de hann jag inte idag.
Nä direkt när vi va klara mockade jag & fixa stallet, sen kom Sandra så vi kunde rida en sväng på våra gosiga hästar!

Donna va åter igen väldigt pigg & framåt, o av nån konstig anledning har hon bara släppt stelheten i nacken, iaf i skritten.
Helt plötsligt e hon mjuk i munnen o försöker självmant jobba sig lite i form!
Känns hur bra som hellst!

Efrer de va de kalas för pappa med lote släktingar!
Nu ska jag sova!! ;D godnatt'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback