Nu e de ett rosa stall!!!

Jag har nog aldrig sätt ett finare stall i hela mitt liv. ;D haha!

Nu e de rosa färdigt med!

Endast en vägg, taket & bjälkarna uppe i kanten & över Donnas box kvar!!










Pontus har även fixat titthålen klart nu.
Sen ska dom målas vita på insidan & utsidan.
Vitt runt foderna utanpå stallet & rött på hela stallet!! 




Kaninburen är helt borta förutom grunden.
För ovanför har vi ett bålgetingbo som svärmar när vi e där o river.
Slutade med att en jäkel satsa mig rätt i pannan o stack mig.
Så för o inte bli stucken igen får bi ta bort resten när vi haft ute nomor så dom dödat hela boet.
Pontus försökte spruta in radar inifrån men det dödade inte alla ändå.
Äckliga jättar!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback