Shopping & rymmare!!

Efter morgonhöet så ville hästarna åter igen upp till sitt gamla bete.
Minå rymde, Donna sprängde tråden. Som tur va fick dom stå kvar där under dagen tills dess att vi kom hem. ^^

Skit hästar!!

Så ikväll efter en shoppingdag på Ullared så fixade jag åter igen stängslet & nu är där 3 trådar.
Så imorron blir de ström på igen, sen håller vi tummarna för att lilla skithästen stannar i hagen! ^^


Imorron kmr bilder på vad jag fyndade för roligt på Ullared!
Sandras nya färg till allt är Lila, o jag har ju rosa som min speciella färg.
Men jag vill ju ha ett set av varje färg, så självklart köpte jag med lila saker idag!
Så nu matchar vi nått så in i... Hahah.
Köper sandra den häst hon hoppas på, så har vi dessutom nästan precis liladana hästar, fast i olika storlekar. Haha.


Såå jäkla kul! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback