Stallet och ett litet nytt projekt!

Idag målade ja klart nästan allt svart!! :D
 
Så imorron målas de sista svarta & rosa... Och pontus fixar de sista med tittluckorna & fönstret!

Sen kan jg äntligen börja använda de. 

Taket ska med målas, men de tar jag om nån dag för tror inte jag hinner de imorron med.

Har nämligen börjat riva kaninhuset ikväll. Haha.
Ist för o hästsäkra de skruttiga föredetta växthuset, så skrotar vi de ist & får i framtiden fler mäjligheter i stallet. ;D
Lasse får nöja sig med batmans lilla bur tills vi byggt större uterastgår till honom. :)

Nu när man ser det svarta med de träfärgade så e de jäkligt snyggt faktiskt.
Men nä... Jag vill ha mitt rosa stall ju, så allt träfärgat blir rosa!! :D hahaha! 



























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback