Bjuvsburnouten!

Här kommer litta bilder från igår! 

Bjuvsburnoten är inte den roligaste rundan på året, men den blev jäkligt lyckad i år! 
Vi hade skit roligt!! Och sånt jäkla drag i bilen som vanligt... 
Klart det blir det med festprissar i bilen & hög musik!

Jag nykter & kör som alltid, men inte dansar & festar jag mindre för de. ;D 

Jänke rundor är alltid lika härliga just för att man träffar på massa folk man känner! Kollar super fina bilar, snackar, dansar & skrattar! 
Alltså jag bara älskar raggarkulturen, o allt där till! Vilken gemenskap de ger.. :)

Efterfest blev hos oss med alla våra älskade vänner!! På vägen hem hämtade vi lilla Millan som varit hos världens bästa Barnvakt Moster Melanie! 

Sen Efter att dom flesta åkt hem var det bara min bror & Rebecca plus Pontus bror kvar! 
Så det blev en halvtimme i soffan med lugnande musik!! :D 

Idag fick jag sova länge för Millan sov till kvart över 9. 
Kvart i 10 typ ringer pappa o berättar att veden vi skulle hämta idag står utanför oss!!
Så himla snällt av honom, så vi slipper lasta på. Så nu ska jag & Millan ut o lasta av ved medans Pontus sover. 
Min hjälpsamme pappa! 

Idag kommer Jossan & Mathias en runda, o ikväll kommer Kenny & Margit så ska jag och Margit rida ut med hästarna!! :D kanske Sandra hänger med ochså. 

Varje dag jag vaknar efter att det varit fest, eller familj & vänner vatt samlat o haft kul, så blir jag så varm i hjärtat! 
Att vi har så fantastiska vänner och den bästa familj man kan ha! Att vi alltid är självklara vänner för varann... 

Dessutom har jag & Pontus gått i samma klass som Kenny sen i lekis, o håller fortfarande ihop efter alla år, vi 3! 
Att vi sen då får världens goaste Margit på köpet sen några år tillbaka kan ikke bli bättre!! 
Jag e så glad att jag fått lära känna henne!

Och bästa bror Niklas & Rebecca.. Alltid lika kul o avslappnat när vi väl träffas! 
Allt för sällan även om vi ju faktiskt träffas ganska ofta nu emot förr. ^^
Men oftare får de bli! <3 

Jossan & Mathias.. Om ni ändå bara bodde här nere hos oss!!!!! 

Cimmen som alltid ställer upp för oss!!!

Bettan & Patrik, bure & såklart Malin - vår underbara extra familj!! 

VÄRLDENS BÄSTA MAMMA & FAMILJ! kunde inte fått en bättre mamma, du är fantastisk!! 
Och bästa syster, bror & Fegge! 































































U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback