Perfekt helg!

En perfekt, väldigt händelserik helg! 

I fredes va jag först uppe i stallet tidigt på morgonen, för att vi skulle åka till badet i Östra Ljungby.
Efter det var vi bjudna på poolparty hos Familjen Burman, med vår familj. 

Så underbart! Himlen sprack upp efter allt regn & vi bada, sola & käkade gotter!














I lördes var jag först uppe i stallet tidigt, sen körde jag Pontus till mamma för att han skulle övningsköra på sin nya motorcykel med Fegge! 



Så jag tog alla barnen o körde till familia en snabbis..
Hade övertalat Melanie att passa Millan om hon fick ett spel hon ville ha. ;P 

Direkt efter duschade vi hos mamma & fixa till oss sen tog vi Cadillacen till Killhults countryfestival!
Hade en skit rolig kväll med familj & vänner! :D 


Igår va jag åter igen i stallet tidigt, o efter det va vi hemma o städade & fixa iordning här ute lite! 

Körde Cadillac en sväng till mamma för att hämta hem Pontus motorcykel!




För att sen ha vänner & familj här på grillat! 
Älskar känslan av att alla samlas här o har det gött, snackar o skrattar! 
Blir så varm i hjärtat av o veta att det är våra bästa vänner & vår familj som uppskattar oss & gärna vill umgås med oss. Så klart detsamma från vår sida..<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback