Hunkarna

Pontus & Calle har i flera år hållt på o dumma sig så fort dom får chansen.
I pauser på jobbet, på fester, när vi träffas för o käka tsms, om vi så bara ska kolla en film så hittar dom på dumheter.

Alltid skattar jag & Emma lika mkt... ^^

Sista tiden har dom börjat prata om att spela in när dom gör tröga saker & ladda upp de på Youtube så folk kan få skratta åt dom.
Så nu gjorde dom slag i saken o började göra filmklipp.

Jag filmar åt dom o garvar så det står härliga till.
Många tycker säkerligen bara att dom är sjukt korkade, eller bara väldigt omogna,
Det får dom ju gärna tycka, o ibland har dom gjort så tröga saker så till & med jag skämts.
Men över lag tycker jag dom e såå jäkla roliga att skratta åt... 
Jag älskar o se när folk trillar, slår sig eller skämmer ut sig! 

Vill ni se deras videos så söker ni på Hunkarna på Youtube! Varnar dock för lite klökningar m.m. Haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback