Krångelmaja!!

Jag kan aaaldrig bestämma mig... Vilken blogg ska jag välja. En ren hästblogg för att inte tråka ut ikke hästintresserade, eller kombinera min vanliga. 
Jag har ju så mkt minnen i denna bloggen, o plötsligt har jag fått igång pysseltagen här hemma så att jag uppdaterar här oftare.

Så nu har jag bestämt mig för att nu får det bli allt i denna bloggen...
Då kan jag skriva om vad jag vill & ha allt samlat i samma. 
Krångelmaja nr 1!! Men så får det bli för att slippa hela tiden välja var, vad & hur jag ska uppdatera. Haha.

Igår fick Donna en tur i paddocken, samtidigt som Fiona & sandra red.
Cattis tänkte jag att hon skulle vänta i boxen medans jag red, men det tyckte inte cattis. ^^
Hon stod i Donnas box sålänge och där är ganska låg boxvägg, vilken hon försökte hoppa över när vi lämnade stallet med dom andra hästarna.
Så jag fick kuta o ta ut tosingen i hagen ist, o nu måste jag fixa högre vägg för att våga lämna henne i boxen och ensamhetsträna henne medans jag rider. Jäkla Cattis,. 

Iaf var Donnan duktig!! Och imorron ska hon hoppas av Jessica igen. Kul.:)

Min hovslagare kommer ochså och ska äntligen verka Cattis! 
Håll tummarna för att det går bra! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback