Puuh vilken dag!

Dagen började med en härlig morgonpromenad/träning med mina vovvekompisar! 


Efter det cyklade jag & Millan upp till hästarna & fixade med dom, för att sen cykla hem igen.
Då kom bror med familj en runda på kaffe & snackade en stund, och när dom körde så for vi med cadillacen till östra & hälsade på mamma, vidare till Örkelljunga & handlade för att sen köra hem igen.
Pontus Grillade hamburgare & jag fixade här inne...
Käkade, sen drog Pontus & Niklas ut med crossarna & jag la Millan!

Äntligen har jag fått börja färga håret.. 
Tog bara några månader innan jag fick tummen loss!! Haha! 
Ska bli halva blont så just nu e de oranget!! 

Efter det fick jag övertalat Pontus att använda min slunt med svart färg, så han färgade sitt mörkt & sen klippte jag honom,

puuuh.. Vilken dag!! Ont i ryggen o fortfarande lite förkyld... Men imorron är det en ROLIG dag!! 
15 mila rundan med massa goa vänner & Familjen!! Wiihoo...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback