Riktigt tråkigt väder!!

Jag får sån ångest när vädret e kasst så att Donna inte få gå tillräckligt mkt! 
Nu har ju Millan sommarlov från dagis & därför har jag henne hemma alltid, och det är extra taskigt o asa med henne upp för att stå i regn när hon nu e förkyld.

Så töserna får vänta tills imorronbitti för då skulle det va uppehåll iaf! :D

Har fasten jag e lite förkyld & hängig förvånat mig själv med en äppelkaka!!
Förr va jag så himla huslig. Bakade flera ggr i veckan.. Bröd, bullar & kakor! 



Men inte längre... Har inte alls samma ork nu som då! Lagar inte lika avancerad mat heller, utan tkr numera det är super tråkigt att stå i köket o dra fram disk. Haha. 
Man jag vill ju hellre va i stallet såklart... ;P 
Förhoppningsvis är det all oro och stress med huset och annat som gör sig till känna, så det släpper när vi flyttat. 
Återstår o se... ^^

Ska strax ställa mig o göra en köttfärssoppa som Pontus önskade imorse när han kom hem från jobb. :)

Sen kommer Sandra vid 17 för en tatuering hon pratat om länge. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback