Första dagen på höstlovet

Känns lite sådär halvkonstigt att säga - jag har höstlov! :D 
Det var ju ett antal år sen jag sist hade lov... 
Men jag njuter så himla mkt mer av ledigheten nu, när jag inte är ledig längre. :) 

Dagen började med kaffe & frulle, sen fixade vi stallet innan jag & millan körde till Östra och fick med familjen ut i klockarebacken. 








Där efter körde vi hem, slappa lite sen väckte vi pappa Pontus för att fara vidare till Äholm med transporten! 
Äntligen besiktigad & körklar! SKÖNT! 

Där efter följde en runda till Ö&B för att köpa skit snygga glas!! 

Och vidare till ett Body pump pass! 

Nu äntligen efter middag, somnat Millan m.m så sitter vi i soffan med kvällskaffet! 

Vilken dag!! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback