Förkyld!!!

Igår kände jag förkylningen krypa på mer under dagen. Men passade ändå på att ta ett bröst pass på skolans gym, med lite inslag av rygg/axlar, fall i fall jag nu blev sjukare så att jag inte kunde träna mer i veckan. 

Tyvärr är det precis vad jag blivit! 
RIKTIGT JÄKLA FÖRKYLD!!
Och nu kommer ävem hostan, som den alltid gör! 
Så ingen träning idag, ingen ridning heller :-/, och imorron får vi se om jag orkar stavgången i skolan. 

Man vill ju inte åka dit o smitta alla, men man vill heller inte missa nånting alls!!! 
Känns som man missar massor då, och eftersom jag inte är den enda som är förkyld så känner jag att det inte gör så mkt om jag stannar hemma pga smittorisken. Där är ju ändå fler som smittar? 

Men vi får se hur jag mår imorron helt enkelt! Älskar ju att gå till skolan!! 
Och jag är såå glad över att äntligen fö chansen till denna utbildningen! 
Personlig tränare, kostrådgivare, stavgångsinstruktör & massör! Ja det är jag om 1 år!!! :D:D 
Och planerna är många & STORA!! :D 


Idag färgade jag iaf håret.. Så förutom att jag som alltid självklart matar och tar hand om mina djur, så är det de enda vettiga jag gjort idag. ^^ 
Fick middag av älskling direkt efter skolan... Uppskattat!!! <3


(Igår red jag iaf en mysig runda på Donnan!! ) :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback