Kämpa

Juat nu i 2 v, denna och nästa, så har vi TLU i skolan. Testöedarutbildning.

Vi har hittils fått göra olika gångteater, stepptester, cykeltester & har flera olika kvar vi kan prova. 
Dessa gör man för att kolla människors syreupptagningsförmåga & uppskatta deras kondition eller hälsorisker med hjälp av uträkningar & skalor.

På fredag är det examination, o då ska vi få egna nya testpersoner som vi ska testa, plus individuella prov. 
Isch... Nervöst! Känns som jag bara kommer komma ihåg hälften av all teori vi fått höra av läraren. 

Iaf har jag vatt sååå trött!!! Både gjort olika tester varje dag, tränat på lunchen varje dag & ridit några av dagarna.
Och i ridningen inräknas även mocka, mocka hagen, ta ner hö, borsta m.m m.m m.m. 

Igår va Kenny & Margit här, o jag va så jäkla trött. Kunde ikke hålla mig vaken mot slutet. ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback