Mitt rosa lilla stall!

Jag älskar att äntligen ha mina kära hästar här hemma!!
Igår var det ett jäkla oväder på kvällen, o vilken tur jag hade som kunde ta in mina töser.
Vanligtvis nu går dom in vid 21.30-22 tiden eftersom vädret vatt ok.
Men igår fick dom komma in kl 19.
Vilket dom uppskattade, för sen började det åska och blixtra, o regnet ööste ner! 

Tycker det är så skönt o kunna mocka & pyssla i stallet igen. Att få träffa hästarna många gånger per dag, och bara gå utanför dörren ifall jag ska rida. :)













Jag älskar mitt rosa lilla stall!!! <3 

Förra helgen red jag & Melanie ut tillsammans!
Hon på Donna eftersom Donna alltid är så himla snäll, och jag på Cattis för att jag bara hade en hjälm o den fick ju Melanie ha.
O då är det absolut inte värt att chansa på att hon skulle skritta Cattis! 

Stannade sen till i paddocken en runda så att jag fick rida igenom Donnan.
Vilket gick bra. Melanie fick även trava lite. :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback