Ny blogg?

Jag har åter igen börjat fundera över en ny blogg. 

Försökte för några år sen starta en hälsoinriktad blogg, men eftersom jag inte blev antagen till hälsocoachutbildningen det året så la jag ner den igen.

Men eftersom jag nu går den där efterlängtade utbildningen, så kanske det är läge att åter igen försöka.

Vi ska genom året få göra eget projektarbete, och eftersom jag tänkt fortsätta som personlig tränare, kostrådgivare & möjligtvis massör bara för PT kunderna så är det ju faktiskt ganska bra att redan nu starta en blogg som kan användas till projektarbetet och framtida reklam för mig. 

Har tänkt göra ett projektarbete som gynnar mig inför att jag ska starta eget inom hälsa. Och som jag kan använda till kunder innan man gjort tex en hemsida. 

Så nu ska jag bara komma på ett bra namn till bloggen, som jag kan fortsätta använda efter utbildningen med!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback